Nebojte se změnit současnou situaci, správa nemovitostí s námi je tím správným řešením.
Po Vašem rozhodnutí Vám pomůžeme:
se svoláním a naší účastí na shromáždění vlastníků (odsouhlasení změny správce nemovitostí),
výpovědí původnímu správci domu (počíná běžet výpovědní lhůta),
uzavřením mandátní smlouvy na novou správu domu.
Vyřídíme za Vás:
na základě plné moci společenství vyzveme původního správce nemovitosti k předání dokumentů SVJ v termínech potřebných pro plynulý přechod domu,
oznámíme všem dodavatelům, se kterými má SVJ smluvní vztah, změnu správce domu a korespondenční adresy,
oznámíme všem vlastníkům v domě datum změny správce nemovitostí a aktuální předpis s novými kontakty.
Seznam dokumentů pro změnu správy nemovitostí
Od původního správce nemovitostí si převezmeme:
seznam vlastníků či nájemníků,
pasporty bytů,
projektovou dokumentaci objektu,
prohlášení vlastníka,
hospodaření objektu za minulé období,
odečty médií a bytů za minulé období,
vyúčtování za poslední rok (vyúčtovací klíč),
výše záloh za poslední rok (rozúčtovací klíč),
seznam prováděných revizí na objektu,
seznam smluvních vztahů s dodavateli služeb pro objekt,
návody k technologiím objektu.
Pro další informace nám napište, zavolejte nebo se zastavte na naší provozovně.