Našim klientům nabízíme možnost využívání aplikace SSBnet+. Umožňuje přistupovat k datům a informovat výbor nebo předsedu SVJ pomocí internetu.
Jak funguje aplikace SSBnet+?
Aplikace zajistí přístup nejen výborům SVJ či předsedům SVJ, ale zároveň i jednotlivým uživatelům bytu (vlastník, nájemce).
Jaké informace má k dispozici výbor SVJ či pověřený vlastník?
Pasport domu a všech bytů,
seznam dlužníků,
přístup k dokumentům vlastníků a nájemníků (výpočtové listy, vývoj plateb a uhrazení předpisů, odečty měřidel),
sledování stavu revizí i protokoly o revizích.
Jaké informace má k dispozici vlastník bytu?
Pasport bytů v osobním vlastnictví,
přístup k vlastním dokumentům (výpočtový list, protokol z vyúčtování apod.),
vývoj vlastních plateb a uhrazení předpisů,
odečty vlastních měřidel,
přehled o spotřebě měřidel a vývoji těchto spotřeb.
Co dalšího aplikace nabízí?
Nástěnku pro vyvěšování informací pro všechny uživatele,
elektronické doručování dokumentů (výpočtový list, protokol z vyúčtování služeb apod.),
nahlášení požadavků správci (změna počtu osob, změna záloh apod.),
dostupnost z počítače, tabletu i mobilu.
Data jsou na vysoké úrovni zabezpečena včetně šifrované komunikace. Klient se může přihlašovat zde:
a přistupovat k údajům o bytech, ke kterým má nějaký vztah (nájemce, vlastník, hospodář).